سام درخشانی9مرداد93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااااااااساااااااااام در فیلم سینمایی باج

از چپ به راست اقاااااااساااااام/بهمن گودرزی کارگردان/امیدگلزاد گریمور



نظرات شما عزیزان:

مرضیه_682
ساعت2:10---10 مرداد 1393
سلام رهاجونم
واااااااای که من خیلی این گرمو دوست میدااااااااااااارم خیلی بهش میاد
پاسخ: سلام عزیزم منم این گریم دوست دارم


مهلا (بانو)
ساعت0:53---10 مرداد 1393
شادی خانوم تازه الان بعد اینهمه سال داری میپرسی چیکاره ای؟؟؟؟؟



وااااااااااااااااااا خوب معلومه شما شاعر وب بودی هستی و خواهی ماند این دیگه پرسیدن نداره که



در ضمن در قانون وب عالیچناب هیچ شاعری هیچوقت نمیتونه به درجات بالاتر صعود کنه همیشه شاعر میمونه مگه اینکه بانوی دربار دستور بده که شاعر نمیخواییم که دیگه به درجات پایینتر نزول پیدا میکنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: من دخالت نمیکنممممممممممم خخخخ


مهلا (بانو)
ساعت0:49---10 مرداد 1393
وایییییییییییییییییییییییییییی چه عکسای زشتی هی پشت سرهم میگیرن اههههههههههههههههه اصلا خوشم نمیاد ایششششششششششششش

اقا هم که شبیه قاتل های بالفطره ان تو این عکسا
پاسخ: راستی نیلوفر پارسا هم توی این فیلم هست!!!!!!!!!!!بازیگران خانم تو این فیلم اصلا جالب نیستن
پاسخ: گریمشون خیلی خوبه


شادی
ساعت0:24---10 مرداد 1393
آآآآآآففرییین رهها جون !!وایسادین کنار؟؟؟
تقصیر منه که افتادم وسط دارم از حقوق کلیه هووها دفاع میکنم !!!


شادی
ساعت0:08---10 مرداد 1393
مهلا بانوججانگ ه عزیز!!!!:ععهههه ؟؟اینجوریاس ؟؟؟؟اگرمنظورتون از ازدباج اول اون ازدباج اولشون با شوما تو فضاس!!که پس "این هیون " و " اون هیون !!" و از همه مهمتربانو دونگی (همین زبل خانوم چاکر سرکار!!) و .....اینجا چیکاره ایم ؟؟هههااان ؟؟؟برگ هویییج ؟؟یا ساقه کرفس ؟؟؟؟
الاهیییییییی ممن بمییییییییرم باسه عالیجنابم !!بچرخند با این هیولاها !!آش ه نخورده و دهن سوختههه!!!
اصلا به من چه !!!جناب سرهنگ : شوما ی چیزی بفرمایین !!!خخخخخخخ


شادی
ساعت0:06---10 مرداد 1393
رهههههههههها ججونم ؟؟:
ععُُممممرررن اگر فک فرمودید که من از اون عکس پایینی تشککر کنم !!مرده شور ریخت من و ببرند !!حیییییفه من !!!حییییفه چشام !!اصلا حییف ه نون !!!!خخخخخخخخخخخ!!!!
اما این خوبه آآآآووریییییینن!!

پاسخ: والاااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها